PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-17 19:40:42
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:1sqo9a2ze50jx.ir46hfd43210$.dlg@40tude.net, *the_foe* wrote:

    > Wybaczam.
    > Poza tym jesli chodzi o PHP, jak zaczynalem zabawe, jakies 4 lata
    > temu, to znalazlem w sieci palna dokumatacje PHP w jezyku polskim w
    > liku pdf.

    Wiekszosc ksiazek z polki "informatycznej" po polsku to makulatura.
    Roi sie tam od bledow i niepelnych opisow. To sa ksiazki dobre dla
    licealistow i sekretarek.
    W dobie dostepu netowego do tekstow zrodlowych, czy dokumentacji producenta
    korzystanie z takich protez jest idiotyzmem.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."