PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-18 06:10:48
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też takie znam - to są te z półki po 2000 netto.

    Nie pytam ich o zarobki, cześć tych pań to np. studentki pierwszego,
    drugiego roku studiów. Naprawdę świetnie się z nimi współpracuje.

    > Te za pensję minimalną, albo zatrudnione ze względów politycznych (czyjeś
    > córki, żony itp.), z reguły tego nie wiedzą.

    Też znam takie - szkolenie zajmuje sześć minut zamiast trzech, bo robią
    notatki. Takie osoby też się starają.

    Ja pisze o prywatnych firmach, a nie spółkach państwowych...

    B.Z.