PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Data: 2008-01-17 12:26:02
    Temat: Re: Błędy w aplikacjach.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2008-01-17, k...@o...pl <k...@o...pl> wrote:

    > Tak, bo z klientem kontaktuje się PM i Analityk :)

    A to jakiś problem, żeby Twoim PMem był anglik?
    Nie wszyscy w zespole muszą być polakami.

    > Ale fakt programista często bywa wszystkim w jednym za 1/2 pensji :(

    To ja poproszę:
    - kucharza i barmana
    no przecież sam sobie śniadania nie zrobię do pracy
    - osobistą sekretarkę i sprzątaczkę pilnującą mi porządku:
    * w szufladzie a)
    * w szufladzie b)
    * na biurku
    bo przecież sam nie mogę tego zrobić
    - osobistego asystenta do skrobania mnie po nosie. Jak wyżej.

    :)

    A teraz wyjaśniam ironię: 90% projektów nie jest tak skomplikowana by
    trzeba było aż takiego niesamowitego podziału zadań.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl