eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBłędy w aplikacjach. › Re: Błędy w aplikacjach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: the_foe <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Błędy w aplikacjach.
    Date: Wed, 16 Jan 2008 20:52:42 +0100
    Organization: the_hell
    Lines: 24
    Message-ID: <2...@4...net>
    References: <fmkv4l$jcg$1@inews.gazeta.pl>
    <1i7no5wlqlytc$.1stsj5mrilxmj$.dlg@40tude.net>
    <fmlk6a$1lgd$1@opal.icpnet.pl> <fmlkkv$6qr$1@news.lublin.pl>
    <fmlmr2$1pg6$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-62-87-167-23.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1200513135 13923 62.87.167.23 (16 Jan 2008 19:52:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Jan 2008 19:52:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:217109
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 16 Jan 2008 20:44:33 +0100, Any User napisał(a):

    > Ale w biznesie używa tego każdy, a to z prostego powodu: w celu
    > utrzymania tego monopolu Microsoft zapewnia szkolenia ze swojego Office
    > na różnych studiach itp., przez co Office znają wszyscy i wszyscy go w
    > firmach używają.

    to juz rozumiem czemu poszczegolne MS office nie zapewnieja wewnatrznej
    zgodnosci. Dzieki temu trzeba sie uczyc caly czas i kupowac nowe wersje, bo
    jak sie ma office 97 to juz malo kto poprawnie otworzy dzis jego dokumenty,

    >
    > I o ile jeszcze szeregowi pracownicy mogą wewnętrznie używać jakiegoś
    > pakietu w stylu OpenOffice, to już wymiana dokumentów na zewnątrz idzie
    > tylko w formatach MsOffice. Tak jest w dokładnie każdej firmie, którą znam.
    >
    > A pomijając kwestię standardów, to nie wyobrażam sobie otrzymywania
    > dokumentów w postaci nieedytowalnej. Pomijam już dokumenty biznesowe,
    > gdzie pewne rzeczy po prostu muszą być zapewnione - mówię tutaj głównie
    > o aplikacjach kandydatów do pracy. Niby gdzie miałbym w takiej sytuacji
    > zapisywać notatki, aby wszystko zostało w jednym dokumencie? Bo
    > drukowanie i bazgranie długopisem po wersjach papierowych nie wchodzi w grę.

    do pdfow mozna dopisywac notatki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1