PracaGrupypl.praca.dyskusje › Biuletyn Sluzby Cywilnej...

  • 1. Data: 2003-02-06 15:01:33
    Temat: Biuletyn Sluzby Cywilnej...
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    ...ktos moze mi wskazac link do tego. Interesuja mie przede wszytkim wymogi
    jakie musi spelniac kandydat do pracy w Inspekcji Ruchu Drogowego i to jakie
    dokumenty musi zlozyc na starcie.
    Ktos moze mi pomoc?? Z gory dziekuje.

    --
    motto

  • 2. Data: 2003-02-06 16:42:20
    Temat: Re: Biuletyn Sluzby Cywilnej...
    Od: "Robert \"Filar\"" <r...@w...pl>

    > ...ktos moze mi wskazac link do tego.

    http://www.usc.gov.pl/pls/public/app.szukaj_ogloszen
    ia

    ja bym zbytnio nie liczył na Biuletyn :(, w SC liczą sie znajomości.

    pozdrawiam, Robert

  • 3. Data: 2003-02-06 16:55:32
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Robert "Filar"" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.usc.gov.pl/pls/public/app.szukaj_ogloszen
    ia
    > ja bym zbytnio nie liczył na Biuletyn :(, w SC liczą sie znajomości.
    Dzięki, ale tam nie ma tego co chcę, potrzebuje wykazu dokumentów jakie
    należy złożyć do Inspekcji Ruchu Drogowego. :(

    motto

  • 4. Data: 2003-02-06 17:43:04
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki, ale tam nie ma tego co chcę, potrzebuje wykazu dokumentów jakie
    > należy złożyć do Inspekcji Ruchu Drogowego. :(

    do sluzby cywilnej sklada sie standartowy zestaw papierow (CV, LM,
    potwierdzenie wyksztalcenia, oswiadczenie o niekaralnosci, oswiadczenie o
    korzystaniu z pelni praw publicznych, ksero dowodu osobistego), ale jesli
    nikogo nie szukaja do IRD to najprawdopodobniej Twoje papiery wyladuja w
    niszczarce.

    Asiek

  • 5. Data: 2003-02-06 21:54:35
    Od: "Wilbert" <w...@2...pl>

    Wszystko jest - trzeba tylko dobrze szukac!
    W polu urząd ogłaszający wybierz "Wojewodzki Inspektorat Transportu
    Drogowego" i odpowiednie wojewodztwo.

    Pozdro
    Wilbert

    PS. Kilka dni temu tez mialem ten problem ale upor czyni cuda:)

  • 6. Data: 2003-02-06 21:56:51
    Od: flyer <f...@g...pl>

    Asia Kubiak wrote:

> [...]

    No to sie chyba nie nadajesz do Sluzby Cywilnej - w menu bocznym u gory,
    wyszukiwarki ogloszen znajduja sie linki do bierzacych wydan biuletynu
    (txt, pdf i zzipowany txt), gdzie jak byk stoja wyszczegolnione
    poszczegolne dokumenty do kazdego ogloszenia.

    Flyer

  • 7. Data: 2003-02-07 21:13:57
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert "Filar"" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ja bym zbytnio nie liczył na Biuletyn :(, w SC liczą sie znajomości.

    A propos znajomości - parę dni temu na Onecie był ciekawy artykuł, własnie o
    "pracy dla znajomych". Podobno przygotowuje sie projekt, który ma w pewnien
    sposób wyeliminować koneksje w SC. A mianowicie w chwili obecnej jest tak,
    ze pracodawca nie musi sie tłumaczyć (przynajmniej przy obsadzie "zwykłych"
    stanowisk) dlaczego wybrał takiego a nie innego kandydata. Wystarczy krótkie
    "spełnia wymagania", czy cos w tym stylu. Później będzie musiał wyjaśnić,
    dlaczego ta, a nie inna osoba została przyjeta do pracy.
    Pozdrawiam
    Ania