PracaGrupypl.praca.dyskusje › Spotkal sie ktos z ta firma?

  • 1. Data: 2003-02-06 11:39:34
    Temat: Re: Spotkal sie ktos z ta firma?
    Od: " LELO" <l...@w...pl>

    Witam.
    Na temat tej firmy nic nie wiem, ale moim zdaniem "firma" która żąda wpłaty
    kaucji itd na zabezpieczenie środków czy coś takiego, to złodzieje.

    pozdr. Maciek

  • 2. Data: 2003-02-06 12:06:33
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

> [...]
    > przepisywanie tekstow. Czy jest to solidna firma, czy moze po wplaceniu
    > kaucji zadaja dalszych doplat czy po prostu znikaja?

    Poczytaj wczorajszy Superexpress.Czytalam tam artukul wlasnie o tej
    "firmie".chlopak wplacil kaucje prawie 100 zeta a do przepisania dostal zala
    strone chinskich krzaczkow ROTFL. Kaucja przepada w przypadku nie wykonania
    zadania ,badz wykonania lecz z bledami. Moja rada: daj sobie spokoj z ta
    firma !

    Powodzenia w dalszych poszukiwaniach zajecia

    Kafesita

  • 3. Data: 2003-02-06 13:49:50
    Od: "Marcin Sobczak" <m...@i...pl>

    "kc" <c...@m...zetosa.com.pl> wrote in message
> [...]
    > przepisywanie tekstow. Czy jest to solidna firma, czy moze po wplaceniu
    > kaucji zadaja dalszych doplat czy po prostu znikaja?

    Polecam raport w ostatniej "Polityce".
    Odpuść sobie takie firmy (kaucja).

  • 4. Data: 2003-02-06 15:08:02
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Mam pytanie czy ktos z grupowiczow wie cos o firmie ETTNA oferujacej m.in.
    > przepisywanie tekstow. Czy jest to solidna firma, czy moze po wplaceniu
    > kaucji zadaja dalszych doplat czy po prostu znikaja?

    Jesli ktos chce Ci dac cos _nic nie wartego_ (jak xero jakiegos tekstu)
    i chce za to jakas absurdalna kase (xero jest warte grosze), to na pewno
    zamierza Cie przekrecic.

    pozdrawiam

    romekk