PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie mcsa

  • 1. Data: 2003-02-06 13:31:19
    Temat: pytanie mcsa
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl>

    MCSA(Microsoft certified system administrator)
    czy warto brac udzial w tym kursie Microsoftu?
    wiem jest drogi ale czy sie opłaca czy jest zapotrzebowanie na tkich ludzi?
    pozdrawiam
    Krzys

  • 2. Data: 2003-02-06 15:06:18
    Temat: Re: pytanie mcsa
    Od: "Tomodati" <a...@b...de>

    A po co?
    Nie lepiej kupic sobie ksiazke ( bo numer egzaminu znasz ) pouczyc sie,
    popracowac troche nad tym i zdac...
    Ksiazka to koszt okolo 300-400PLN
    Kurs 400-500PLN
    czyli zamykasz sie w kwocie ~1000PLN

    Jesli bedziesz na tyle sprytny i sciagniesz sobie elektroniczna forme
    ksiazki do egzaminu...
    to praktycznie kosztuje Cie tylko egzamin, czyli 400-500PLN :-)

    Adas