PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiologia + programowanie › Re: Biologia + programowanie
    From: "Igor Kupczyński" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biologia + programowanie
    Date: Sun, 27 Jan 2008 07:35:58 -0800 (PST)

    On Jan 27, 1:45 am, " " <p...@g...pl> wrote:
    > borimir <b...@t...tez.skasuj.o2.pl> napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > np. Instytut Informatyki Politechniki Poznanskiej:
    >
    > http://bio.cs.put.poznan.pl/http://bio.cs.put.poznan
    .pl/index.php?id=84http://bio.cs.put.poznan.pl/index
    .php?id=85

    > np. Instytut Chemii Bioorganicznej PAN w Poznaniu:
    >
    > http://www.ibch.poznan.pl/Pl/str_glowna.htm
    >
    > Pracownia Bioinformatyki
    > Kierownik Pracowni: Jacek Błażewicz
    > Kadra naukowa: Beniamin Dziurdza, Piotr Formanowicz, Marta Kasprzak, Piotr
    > Łukasiak, Marta Szachniuk
    >
    > Na stronach PUT mozna obejrzec w jakich konferencjach biora udzial
    > poznanscy naukowcy i przesledzic te konferencje pod katem innych
    > osrodkow naukowych z Polski.
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > --

    Cześć!

    Potwierdzam to co napisał przedmówca. Studiuję informę na polibudzie w
    Poznaniu i tutaj bioinformatyka jest bardzo "modnym" tematem, który
    zafascynował część kadry. Kilka doktoratów (a także jakieś magisterki
    i inżynierki) powstało (lub powstaje) z tego tematu. Zdaje się, że na
    takie prace Unia chętnie przyznaje granty.

    Nasz instytut współpracuje z PANem, tak jak napisał przedmówca z
    instytutem chemii bioorganicznej, więc pewnie warto przyjrzeć się ich
    stronie www.

    Na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu jest kierunek
    bioinformatyka, ale nie wiem, jak tam to wszystko wygląda.

    Pozdrawiam,
    Igor Kupczyński