PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
    From: macth <m...@f...org.pl-USUN.TO>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedronka w TVN
    Date: Tue, 04 May 2004 02:34:19 +0200

    On Sun, 02 May 2004 23:19:41 +0200, neco wrote:

    > Dnia 2004-04-20 01:18, Użytkownik macth napisał:
    > [...]
    tml

    > Nie nie nie nie.... Widzisz..tu złapałeś się na "haczyk" tego serwisu.
    > Komputery optimusa sprzedawane w hiperach nie odbiegały w ŻADEN
    > NEGATYWNY sposób od jakości tych sprzedawanych w salonach.

    ...taaaa... weź pod uwagę, że oba komputery mogą mieć niby ten sam
    procesor. Tyle tylko, że w hipermarkecie jest w technologii 0,15 mikrona
    a w salonie w technologii 0,13 mikrona. Różnica niby niewielka, ale nie
    jest to już ten sam procesor. Oprócz tego komputery sprzedawane w
    hipermarketach, to ,,cuda'' których się już raczej nie rozbuduje, bo
    już nie ma normalnie w sprzedaży takich kart rozszerzeń...

    ...a jeśli chodzi o ścisłość, to sytuacja taka ma miejsce praktycznie
    przy każdym produkcie z hipermarketu. Hipermarkety dostają towar
    bezpośrednio od producenta i niestety ten towar różni się troszeczkę
    od towaru kupionego w sklepie. Przy spożywce masz różnice w smaku, przy
    ubraniach na przykłąd w jakości szwów, przy sprzęcie rtv, agd i innym
    zdarza sie, że na przykład niby dwie takie same pralki (ten sam model,
    ten sam producent) a mają inną ilość programów, a praktycznie zawsze
    masz problemy z gearancją. Żaden serwis nie chce ich brać, bo musiałby
    wsadzać swoje podzespoły zamiast tych ,,gównianych'', a jak zaniesiesz
    do hipermarketu, to często musisz długo czekać na sprzęt

    > Nalepka o której piszesz to był przykład hm... chwytania się za brzytwę
    > (żeby nie nazwać tego dosadniej).

    ...niekoniecznie... dajesz im słabszy towar. Czy teraz chciałbyś to
    gówno zastępować towarem lepszym?? Ja nie. Więc wstawiasz taką kartkę...

    > I do czego doprowadziły te saloniki optimusa? Do tego, że teraz optimus
    > sprzedaje jeszcze taniej kompy do hiperów, pod inną marką, ale i tak na
    > pudle jest że to optimus. I co? Myślisz, że przeciętny kowalski nie kupuje?

    ...przeciętny Kowalski kupuje. Bo skąd taki przeciętny ma widzieć, że
    od takiego komputera to trzeba przechodzić z daleka??

    macth Register Linux User: 318934
    gg: 2017571 | jid: m...@j...org | gsm: 501035283 | www.macth.prv.pl

    --- odwiedź www.flug.org.pl ---