PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Data: 2004-05-15 20:53:04
    Temat: Re: Biedronka w TVN
    Od: neco <h...@-...poprostu.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-05-11 15:02, Użytkownik McMac napisał:
    > Probowalem. Zadnej roznicy, a niestety sporo tego kwasu (CC, Pepsi i Hoop) pije.
    > ... co nie znaczy ze jakakolwiek roznica jest.
    > Ciagle planuje zrobic slepy test na kilku osobnikach i wtedy sie przekonamy :)
    (Już pisałem to tydzień temu ale mi szkapa padla przy wysyłaniu...)

    Proponuję aby macth (chyba on jest tym gościem o smaku tak
    wysublimowanym, że potrafi rozróżnić smaki), poddał się eksperymentowi:

    kupujemy 2 butelki hoopa- jedną w "Sklepie", drugą w hiperze.
    Rozlewamy zawartość losowo do 10 szklanek.
    Jeżeli kolega bezbłędnie wskaże w której szklance jest które "źródło" to
    mu przyznam tytuł geniusza smaku p.p.d.

    Czy myślisz gościu, że jakikolwiek producent pozwoliłby sobie na takie
    psucie marki??

    Swoją drogą w którym przedszkolu jest taki marny wykładowca marketingu?? ;-)

    pzdr, neco