eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedronka w TVN › Re: Biedronka w TVN
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: neco <h...@-...poprostu.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedronka w TVN
    Date: Sun, 02 May 2004 23:19:41 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <c73oi3$kah$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c603v3$bl8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <M...@n...onet.pl>
    <p...@f...org.pl-USUN.TO>
    NNTP-Posting-Host: ahl28.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1083532675 20817 83.29.8.28 (2 May 2004 21:17:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 May 2004 21:17:55 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <p...@f...org.pl-USUN.TO>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: neco
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:114511
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2004-04-20 01:18, Użytkownik macth napisał:
    [...]
    > naprawić. Swego czasu był nawet w Chipie artykuł o komputerach z
    > hipermarketu i był tam pokazany serwis Optimusa, który na wiszącej na
    > ścianie przy ladzie kartce tłumaczył dlaczego pomimo nalepki Optimus na
    > komputerze, urządzenie to nie jest komputerem Optimusa.
    > http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_21067.h
    tml
    > Jest to dla mnie o tyle dziwne, że przecież firmy zdobywają renomę i
    > jakąś markę na rynku, a oferując pod swoją marką towar słabszy
    > jakościowo szkodzą tej marce. Sytuacja ta dotyczy praktycznie każdego
    > rodzaju produktu...

    Nie nie nie nie.... Widzisz..tu złapałeś się na "haczyk" tego serwisu.
    Komputery optimusa sprzedawane w hiperach nie odbiegały w ŻADEN
    NEGATYWNY sposób od jakości tych sprzedawanych w salonach.
    Nalepka o której piszesz to był przykład hm... chwytania się za brzytwę
    (żeby nie nazwać tego dosadniej).
    I do czego doprowadziły te saloniki optimusa? Do tego, że teraz optimus
    sprzedaje jeszcze taniej kompy do hiperów, pod inną marką, ale i tak na
    pudle jest że to optimus. I co? Myślisz, że przeciętny kowalski nie kupuje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1