PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "ebeetle" <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Fri, 30 May 2003 11:37:28 +0200

    > Ja też tak zaczynałem i teraz żałuję. Niełatwy kierunek, praca jeszcze
    > w czasie studiów, załapałem się do firmy za niewielkie pieniądze, myśląc
    > że mnie docenią, z czasem dostanę przyzwoitą pensje itp. Trzeba się cenić
    od
    > samego początku i tyle, żadnych kompromisów, jeżeli umiesz coś na tyle aby
    > drugiego dnia pracy zacząć robić coś na czym firma zarobi, to w odpowiedzi
    na
    > 600zł trzeba trzasnąć drzwiami na dowidzenia bez żadnych negocjacji, bo
    > inaczej po roku albo dwóch obudzisz sie z uczuciem poroża na głowie i
> [...]

    racja, jak sie ma umiejetnosci to trzeba sie cenic.
    faktycznie 2500 netto (komorke juz sobie odpuszcze) dla programisty
    (niewazne ze swiezy po studiach, jak sie wyznaje na rzeczy to moze i na
    drugim roku studiow byc) to smieszne pieniadze zwazywszy ile wieksze firmy
    kasuja za kontrakty informatyczne.

    no ale nieukowi to bym nie dal :)

    pzdr