PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-05-30 10:14:31
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sobie mysle, ze taka babcia nieraz jest warta wiecej niz taki pyskaty
    > programista - zazwyczaj im bardziej pyskaty tym mniej programista zreszta.

    wyciagasz wnioski oparte na domyslach. pustoslowie na uzytek wlasnej
    odpowiedzi. problem w tym, ze babcia klozetowa programista nie bedzie. z
    calym szacunkiem dla kobiet pracujacych w szaletach. pozdrawie wszystkie
    wc-kaczki

    > Ona przynajmniej pracuje, i odwala robote za ktora nikt nie podziekuje
    > kobiecie i ktorej to roboty szlachetny programista nie wezmie. Ehhhh....ci

    co ? sorry, ale masz blade pojecie o IT. kim jestes z zawodu, nie mow tylko,
    ze informatykiem? pewnie serwisujesz drukarki....

    > lepsi od innych sprawiaja ze mam ochote wzniesc oltarzyk Orwellowi. Kto
    tam
    > byl rowniejszy?

    a co uwazasz ze wszyscy sa rowni? masz wsiowa mentalnosc albo probujesz
    grac czlowieka "pocciwego"
    wg takiego rozumowania rynek pracy nie mialby sensu

    prosci ludzie oceniaja prace pod katem kopania rowu.
    jak sie urobisz, spocisz to pracujesz.... :-))))

    > nie wiem czy mam sie czuc pozdrowiony zatem
    > /p

    zapytaj babci klozetowej