PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
  • Data: 2003-05-30 10:02:32
    Temat: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "virtual" <v...@x...xxxx.com> napisał w wiadomości
    news:bb791u$dst$1@atom.mega.net.pl...
    > masz 100% racji. zreszta wynika to IMHO z niewiedzy ludzi. wiesz babcia
    > klozetowa nie zrozumie ile trzeba wlozyc pracy i zdrowia zeby zostac
    dobrym
    > programista czy np. prawnikiem. jesli ona ma 600 zl to taki programista
    > powinien miec wg niej na oko jakies 800 zl hehhe

    Tak sobie mysle, ze taka babcia nieraz jest warta wiecej niz taki pyskaty
    programista - zazwyczaj im bardziej pyskaty tym mniej programista zreszta.
    Ona przynajmniej pracuje, i odwala robote za ktora nikt nie podziekuje
    kobiecie i ktorej to roboty szlachetny programista nie wezmie. Ehhhh....ci
    lepsi od innych sprawiaja ze mam ochote wzniesc oltarzyk Orwellowi. Kto tam
    byl rowniejszy?

    > ciesze sie ze sa na grupie jeszcze ludzie myslacy. pozdrawiam was!

    nie wiem czy mam sie czuc pozdrowiony zatem
    /p