PracaGrupypl.praca.dyskusjeBiedni absolwenci i studenci (LONG) › Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    From: "virtual" <v...@x...xxxx.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Biedni absolwenci i studenci (LONG)
    Date: Fri, 30 May 2003 11:27:35 +0200

    > NIektore wypowiedzi mnie bawia
    > Szczegolnie ta ze pracownik najwiecej ryzykuje

    to sie smiej....

    > Mam wrazenie ze od pracodawcy wymaga sie empatii i zrozumienia ale w
    > odwrotnym kierunku nawet nikt nie ma zamiaru tego robic
    > Pracodawcy to oszusci ? Kazdy patrzy przez pryzmat wlasnej osoby

    to zrozumiale

    > Wlasciwie ze 100 osob znalazly sie 4 ktore spelniaja wymagania a tez nie
    tak
    > jakbysmy tego oczekiwali
    > 2500 zaraz po studiach to jakas pomylka

    zalezy kogo szukaliscie jak sprzataczki to tak ;-)

    > W sumie na tego czlowieka bedzie trzeba wydac 5000 a jeszcze trzeba go
    > wdrozyc do firmy, wyposazyc mu stanowisko pracy, przeszkolic w roznych
    > zakresach (BHP itp) Nie zapominajcie ze firma musi mu placic za czas
    choroby
    > i urlopu to to daje pewien koszt i jeszcze ktos w tym czasie musi go
    > zastapic
    > Czy ktos z potencjalnych pracownikow zdaje sobie z tego sprawe?

    czy pracownik wymyslil system fiskalny ?

    > Jak to podliczymy to koszty takiego programu wyjda z 30 - 40 tys min a
    > jeszcze dochodza koszty obslugi klienta administracja firmy W efekcie
    > wyjdzie cena za ktora nikt od nas tego nie kupi
    > Potem idzie taki chcacy pracowac do sklepu i dziwi sie ze prosty program
    > kosztuje duzo
    > Czemu?
    > A kto zada niebianskich kwot?

    2500 to niebianska kwota ??? LOL
    w wawie placi sie za mieszkanie czesto dobrze ponad 1000-1500 dolicz obiady,
    komorke, srodki trans. lub paliwo, do tego. jak programista to pewnie
    ksiazki, internet czy uwazasz ze z tego co zostanie da sie wyzywic rodzine ?
    a wogole co to za egalitarne podejscie?
    niecha inni zarabiaja 300 zl, jestem programista i nie bede pracowal za 1000
    zl ! a dlaczego posel zarabia duzo ?
    mysle ze powinien dostac 3 razy mniej. on pewnie powidzialby "to sam zostan
    poslem". skoro sama pracujesz za 600 zl to nie wymagaj tego od innych