PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotny - od kiedy ubezpieczenie? › Re: Bezrobotny - od kiedy ubezpieczenie?
  • Data: 2007-07-02 13:16:27
    Temat: Re: Bezrobotny - od kiedy ubezpieczenie?
    Od: Sir Jim <s...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > Zależy od konkretnego urzędu pracy. Ale w zdecydowanej większości
    > przypadków od razu po zarejestrowaniu się można dostać pieczątkę do
    > legitymacji lub odpowiednie zaświadczenie.

    Zgadza się. Dostałem jakiś papierek od ręki.
    Co za droga przez mękę taki urząd. Tyle niby pracy jest, bezrobocie
    spada a kolejki poza drzwi (Łódź). Rejestracja 3 godziny, skierowanie do
    jakiejś pracy kolejne 2. Papierków produkują tyle że babka w rejestracji
    nie miała siły ich dziurkaczem przejechać.

    Tak czy inaczej trzeba pomyśleć o prywatnym ubezpieczeniu.
    Dzięki.