PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie-zlikwidujemy? › Re: Bezrobocie-zlikwidujemy?
  • Data: 2003-12-18 15:31:32
    Temat: Re: Bezrobocie-zlikwidujemy?
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy ja okazałem jakiś optymizm??? Jak wszyscy bedziemy siedziec z rekoma
    > kieszeni i narzekac, napewno nic dobrego z tego nie bedzie. Jesli jest sie
    > sceptycznym lepiej chyba milczeć niz zniechecać nawiedzonych, optymistów,
    > moze ludzi czynu...wszystko jedno. Po pierwsze - nie szkodzic.

    Problem w tym, ze czego jak czego, ale bezczynnosci naprawde nie moge sobie
    zarzucic. Ponad 400 aplikacji w pol roku to chyba nie najgorszy wynik. I
    choc wybieram tylko takie oferty, co do ktorych spelniam wymagania
    pracodawcy, jedynie ok. 5% doprowadzilo do interview...
    I nie jest moja intencja zniechecanie kogokolwiek - sam rowniez sie nie
    poddaje: mam znajomego, ktory wyslal ponad 800, ale w koncu znalazl
    zatrudnienie. Oznacza to zatem ni mniej, ni wiecej, ze jestm na polmetku ;-)