PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie-zlikwidujemy? › Re: Bezrobocie-zlikwidujemy?
  • Data: 2003-12-18 14:28:47
    Temat: Re: Bezrobocie-zlikwidujemy?
    Od: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie są podstawy twojego optymizmu? Z mojej strony to tylko chłodne
    > spojrzenie na naszą rzeczywistość...
    A czy ja okazałem jakiś optymizm??? Jak wszyscy bedziemy siedziec z rekoma w
    kieszeni i narzekac, napewno nic dobrego z tego nie bedzie. Jesli jest sie
    sceptycznym lepiej chyba milczeć niz zniechecać nawiedzonych, optymistów, a
    moze ludzi czynu...wszystko jedno. Po pierwsze - nie szkodzic.

    > kosmicie
    > >
    > Jaka nieszczerość? Po prostu nie wierzę, aby to była realna propozycja.
    > Zastanawiam się tylko, czy tym razem moje kwalifikacje będą zbyt wysokie,
    > czy niewystarczające...

    No coz...wnioski i uogólnianie kosmity sa zbyt .... zeby tracic czas na
    komentarz.