PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - rotacyjny system pracy › Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    Date: Wed, 29 Sep 2004 13:36:23 +0200

    Użytkownik "abb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cjdvh2$6bd$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl> napisał w
    > wiadomości news:cjdv1v$8jk$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jest
    > osobie,

    Raczysz odpowiedziec cos sensownego na ten zarzut? Bo uwazam go za
    podstawowy w dyskusji o pracy rotacyjnej.

    > 1. Burżuazja płaci , ale pieniedzmi które pracownik wygeneruje ze swojej
    > pracy.
    > 2. Burzuazja nie wytwarza dóbr tylko pracownicy najemni.
    > 3. Burzuazja nie nakręca rozwoj gospodarczy tylko pracownicy.
    >
    > Gadasz takie banialuki że się w pale nie miesci !!!!!!!!.

    Kocham Usenet.

    > Trzymasz z burżujami !!!

    Oczywiscie. Nie wypieram sie tego wcale.
    Opowiedz mi i wszystkim na grupie, co chcialbys mi w zwiazku z tym zrobic.

    ROTFL!

    Immona,
    pracownik najemny wytwarzajacy dobra dla:
    www.zpds.com.pl