PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - rotacyjny system pracy › Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    From: "abb" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    Date: Wed, 29 Sep 2004 13:12:02 +0200

    Użytkownik "Zbyszek Tuźnik" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:cje2h6$av7$1@news.onet.pl...
    > Odpowiem, chociaż uważam cię za prowokatora i to niezbyt biegłego w
    > sztuce (nołofence). ;) Niemniej rozbawiłeś mnie - to ci się należy.

    > Hmm, mógłbyś wyjaśić co przez to rozumiesz? Bo jeśli udaje mi się
    > wędrować po krętych ścieżkach twych myśli właśnie napisałeś... że klasa
    > nazywana przez ciebie burżuazją jest w gospodarce rynkowej zbędna...
    > Zważywszy, że ww nazwą określasz, prawdopodobnie, przedsiębiorców, można
    > by uznać, że uważasz istnienie przedsiębiorców prywatnych za zbędne dla
    > gospodarki, a może i szkodliwe.
    > Czy trafnie odgadłem twoje poglądy?

    Nie wyjasniłeś mi z którymi punktami się nie zgadzasz i dlaczego .

    Poza tym żle myślisz. Na Zachodzie nie ma żadnej gospodarki rynkowej.
    Jest wymysł naszych pismaków i naszej TV którą jak sądze ogladasz z
    nabożeństwem
    od rana do nocy . Pomyśl kretynie chociaz trochę. Np w USA 3/4 majatku
    należy do 350 rodzin
    czyli do 2000 osób. To jest tyle debilu ile mieszka osób wokół Ciebie w
    promieniu 150 metrów.
    Podobnie jest we Francji gdzie 3/4 majątku nalezy do 600 rodzin itp więc
    gdzie jest ta gosp[odarka rynkowa.
    Tam na Zachodzie jest wszystko uporządkowane. A rolnictwo jest CAŁKOWICIE
    wyjęte spod działań
    tzw rynku. I jakoś im się żle nie dzieje.

    > Fakt, są osoby, w których (z uwagi na mizerną wielkość) pale mało co się
    > mieści.

    > To im daj. Broni ci ktoś?

    Poprzez likwidacje burżuazji !!!

> [...]
    > czortowi... z Katuskym.(...)
    > - Chciałbym wiedzieć, jeśli wolno, co masz do powiedzenia na temat tej
    > lektury?
    > Szarikow wzruszył ramionami.
    > - No, że się nie zgadzam.
    > - Z kim? Z Engelsem czy z Katuskym?
    > - A z obydwoma.
    > - To nadzwyczajne, przysięgam na Boga. (...) A co mógłbyś zaproponować
    > ze swej strony?
    > - A co tu proponować? Tylko piszą i piszą... kongres, jacyś tam
    > Niemcy... Głowa puchnie. Wszystko wziąć i podzielić..."

    Ile nad tym idiotycznym tekstem myślałeś ?