PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - rotacyjny system pracy › Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    From: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    Date: Wed, 29 Sep 2004 12:24:30 +0200
    Sender: z...@p...onet.pl@agg186.internetdsl.tpnet.pl

    Odpowiem, chociaż uważam cię za prowokatora i to niezbyt biegłego w
    sztuce (nołofence). ;) Niemniej rozbawiłeś mnie - to ci się należy.

    Użytkownik abb napisał:

    > 1. Burżuazja płaci , ale pieniedzmi które pracownik wygeneruje ze swojej
    > pracy.
    > 2. Burzuazja nie wytwarza dóbr tylko pracownicy najemni.
    > 3. Burzuazja nie nakręca rozwoj gospodarczy tylko pracownicy.

    Hmm, mógłbyś wyjaśić co przez to rozumiesz? Bo jeśli udaje mi się
    wędrować po krętych ścieżkach twych myśli właśnie napisałeś... że klasa
    nazywana przez ciebie burżuazją jest w gospodarce rynkowej zbędna...
    Zważywszy, że ww nazwą określasz, prawdopodobnie, przedsiębiorców, można
    by uznać, że uważasz istnienie przedsiębiorców prywatnych za zbędne dla
    gospodarki, a może i szkodliwe.
    Czy trafnie odgadłem twoje poglądy?

    > Gadasz takie banialuki że się w pale nie miesci !!!!!!

    Fakt, są osoby, w których (z uwagi na mizerną wielkość) pale mało co się
    mieści.

    > Nie. Dać im zatrudnienie !!!

    To im daj. Broni ci ktoś?

    > Trzymasz z burżujami !!!

    Właśnie! Łańcuchowy pies kapitalizmu!!
    Cała władza w ręce rad! I kucharka może rządzić państwem!
    Wyklęty powstań ludu Ziemi!

    "- Tę ... jak mu tam... korespondencję Engelsa z tym... no, jak mu tam
    czortowi... z Katuskym.(...)
    - Chciałbym wiedzieć, jeśli wolno, co masz do powiedzenia na temat tej
    lektury?
    Szarikow wzruszył ramionami.
    - No, że się nie zgadzam.
    - Z kim? Z Engelsem czy z Katuskym?
    - A z obydwoma.
    - To nadzwyczajne, przysięgam na Boga. (...) A co mógłbyś zaproponować
    ze swej strony?
    - A co tu proponować? Tylko piszą i piszą... kongres, jacyś tam
    Niemcy... Głowa puchnie. Wszystko wziąć i podzielić..."

    pozdrawiam
    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb(podkreślnik)tuznikpocztaonet