PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - rotacyjny system pracy › Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    From: "abb" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    Date: Wed, 29 Sep 2004 10:25:13 +0200

    Użytkownik "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl> napisał w
    wiadomości news:cjdof9$f7v$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Bronek" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Pomysl jest nieekonomiczny z prostego powodu - poza pracami fizycznymi,
    > nawet banalna praca biurowa wymaga ogolnej orientacji w tym, co sie na
    > biezaco dzieje w firmie i projektach. Pracownik zorientowany jest znacznie
    > wydajniejszy niz niezorientowany. Rotacja co 3 miesiace obnizylaby
    wydajnosc
    > bardzo drastycznie. W wiekszosci firm nowy pracownik przez pierwszy
    > miesiac-pol roku (zaleznie od specyfiki firmy) nie zwraca kosztow jego
    > zatrudnienia, bo sie uczy.

> [...]
    Dobry pomysł !!! Nie muszą sie wymieniać co trzy miesiące ale jeden pracuje
    4 h
    dziennie a drugi następne 4 godziny .
    Pomysł nie nowy. Stosowany gdzie niegdzie na świecie , ale generalnie
    rzadko. Dlaczego ? Tutaj nie chodzi o koszty . Chodzi o to że trzymają ludzi
    w bezrobociu.
    W dzisiejszym świece już tylu ludzi nie potrzeba do pracy poniewaz
    automatyacja i komputeryzacja pracy
    powoduje że coraz większa ich liczba staje się niepotrzebna więc trzeba
    tym ludziom dać jakieś
    zajęcie. Jednak burżuazja nie chce się na to zgodzić !!!