PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobocie - rotacyjny system pracy › Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    From: "Immona" <c.oleszkiewicz@NO_SPAM.premotion.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bezrobocie - rotacyjny system pracy
    Date: Wed, 29 Sep 2004 09:24:38 +0200

    Użytkownik "Bronek" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:cjdj6h$i3s$1@inews.gazeta.pl...

    > zatrudniona na miejsce osoby dotychczas pracujacej na okres 3 m-cy.
    > Natomiast osoba wcześniej pracująca zostałaby wysłana na taki urlop.
    > Czyli okres pracy 3 m-ce i przerwy (urlopu bezpłatnego) też 3 m-ce i
    > tak cyklicznie
    > Przypuszczam, że osoby pracujące skomentują, że pomysł jest szalony,
    > to jest utopia itd. Jeśli tak to niech spróbują się wczuć w sytuacje
    > osób, które straciły pracę i pomimo aktywnych poszukiwań nie moga znaleźć
    > zatrudnienia przez rok...dawa lata, pomimo, że mają odpowiednie
    > kwalifikacje.

    Pomysl jest nieekonomiczny z prostego powodu - poza pracami fizycznymi,
    nawet banalna praca biurowa wymaga ogolnej orientacji w tym, co sie na
    biezaco dzieje w firmie i projektach. Pracownik zorientowany jest znacznie
    wydajniejszy niz niezorientowany. Rotacja co 3 miesiace obnizylaby wydajnosc
    bardzo drastycznie. W wiekszosci firm nowy pracownik przez pierwszy
    miesiac-pol roku (zaleznie od specyfiki firmy) nie zwraca kosztow jego
    zatrudnienia, bo sie uczy.

    Szczegolnie mnie dziwi taki pomysl od informatyka: przyjdziesz, zorientujesz
    sie z biegu w czyims kodzie i go bedziesz kontynuowac? Chyba, ze
    "informatyk" to w Twoim przypadku "admin".

    > --
    > Bronek
    > wykwalifikowany informatyk po studiach
    > 5 lat doświadczenia, wysłanych ponad 100 ListMot

    Zmien miejsce zamieszkania na Warszawe, Wroclaw, Krakow lub inne z duzych
    miast, gdzie jest wiecej ofert niz w Lublinie.

    I.