PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezczelność headhunterów › Re: Bezczelność headhunterów
  • Data: 2008-12-11 19:58:04
    Temat: Re: Bezczelność headhunterów
    Od: MarcinF <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jQ wrote:

    > Widzisz. Co innego, gdybym siedział w samodzielnym pokoju, i mógł sobie do
    > woki gadać w godzinach pracy o czym chcę. A ponieważ siedzę z przełożonym,
    > to rozmowa w stylu "przepraszam, nie mogę teraz rozmawiać, proszę przesłać
    > ofertę na e-mail", może wzbudzać podejrzenia, nie?

    naprawde wolalbys zeby headhunterzy zawracali Ci glowe dzwoniac
    na prywatny numer i moze jeszcze po godzinach pracy ?

    poza tym jaki to problem ze przelozony slyszy ze dostajesz propozycje
    pracy od headhunterow ? przeciez to moze owocowac lepsza pozycja
    w rozmowach na temat lepszych warunkow w obecnej pracy