PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bez szans?

  • 11. Data: 2004-02-25 10:07:01
    Temat: Re: Bez szans?
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:YGZ_b.4566$rb.62069@news.indigo.ie...
    > "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote in message

    > A ja tak. Na razie wychodzi wiec, ze ma Dawid ma 50%
    > szans na to, ze jego cv poleci w kosz przez zdjecie.
    >
    > Pozdro
    > GreG

    A czy jako osoby, które pewnie rekrutują - uważacie, że zdjęcie jest
    nieodłącznym i potrzebnym elementem w CV ?
    Czy nie wklejenie zdjęcia do CV też od razu dyskwalifikuje?

    pozdr
    Krzysiek

  • 12. Data: 2004-02-25 10:31:14
    Od: g...@p...onet.pl

    > A czy jako osoby, które pewnie rekrutują - uważacie, że zdjęcie jest
    > nieodłącznym i potrzebnym elementem w CV ?
    > Czy nie wklejenie zdjęcia do CV też od razu dyskwalifikuje?

    Moim zdaniem (a uczestniczylem w kilku rekrutacjach jako "ekspert IT") w branzy
    IT zdjecie w CV jest niepotrzebne i irytujace. Najpierw licza sie umiejetnosci +
    dosw. Na ocene umiejetnosci interpersonalnych, wygladu i .... higieny osobistej
    (tak, tak!!!) przyjdzie czas, gdy ktos przejdzie przez 1sze sito.

    Oczywiscie, na stanowiskach reprezentacyjnych (obsluga klienta itp) priorytety
    beda inne.

    Odn higieny osobistej - nie moge nie poruszyc tego tematu - mocno zastanawia
    mnie, dlaczego niektorzy tradycyjna "luznosc ubioru" IT utozsamiaja z zwyklym
    niechlujstwem. Ubranie garnituru nie zwalnia od obowiazku umycia sia.
    Od wielu kandydatow po prostu smierdzi, a widok niemytych dawno wlosow
    przyprawia o torsje. Jesli ktos tak zaprezentowal sie na oficjalnym spotkaniu,
    to co pokaze, juz pracujac?

    pozdrawiam,

    glos

  • 13. Data: 2004-02-25 10:36:40
    Od: "Marcmonk" <m...@o...pl>

    > Gdybym byl czepialskim rekrutujacym, nawet nie czytalbym
    > dalej tego cv.

    no to bylbys wtedy nieodpowiednim i niekompetetnym czlowiekiem na
    nieodpowiednim miejscu

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2004-02-25 10:43:30
    Od: g...@p...onet.pl

    > no to bylbys wtedy nieodpowiednim i niekompetetnym czlowiekiem na
    > nieodpowiednim miejscu

    Odwracasz kota ogonem - to kandydat musi dobrze sie postarac = dobrze sie
    "sprzedac". Jesli nie zada sobie trudu, zeby wlasna oferte doprowadzic do
    niekontrowersyjnego poziomu - ma duza szanse odpasc w przedbiegach. Jego strata,
    a nie firmy - w puli zostaje jeszcze wielu kandydatow.

    pozdrawiam,

    glos

  • 15. Data: 2004-02-25 10:45:34
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    "Marcmonk" <m...@o...pl> wrote in message

    > no to bylbys wtedy nieodpowiednim i niekompetetnym czlowiekiem na
    > nieodpowiednim miejscu

    Trudno sie nie zgodzic. Takze z tym ze takich nieodpowiednich ludzi jest
    sporo.
    A starajac sie o prace w nalezy zmniejszac ryzyko odrzucenia.

    GreG

  • 16. Data: 2004-02-25 10:49:54
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Marcmonk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no to bylbys wtedy nieodpowiednim i niekompetetnym czlowiekiem na
    > nieodpowiednim miejscu

    Taaa...trzeba wiedziec czym sie rozni inzynier od "kawalera do wziecia"...

    ** Wartość moralna naszych czynów
    jest zdeterminowana wiedzą o
    świecie, na której one są oparte. **

  • 17. Data: 2004-02-25 11:15:39
    Od: "Marcmonk" <m...@o...pl>

    jak zwal tak zwal ale nieczytanie cv bo koles ma zdjecie nietakie do tak jak
    kupienie gowna w kolorowym opakowaniu zamiast komputera w czarnym

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-02-25 11:17:41
    Od: "Marcmonk" <m...@o...pl>

    > Trudno sie nie zgodzic. Takze z tym ze takich nieodpowiednich ludzi jest
    > sporo.
    > A starajac sie o prace w nalezy zmniejszac ryzyko odrzucenia.

    tak jednak jak decydujesz sie na prace z niekompetetnymi balwanami to musisz
    sie liczyc z tym ze ty bedziesz za nich zasowal a oni beda laury zbierac,
    pozatym za wszystko bedziesz obrywal a oni nie. wiec jezeli firma zatrudnia
    niekompetetnych ludzi to lepiej samemu zrezygnowac z pracy u nich bo i tak
    walna bankruta, no chyba ze jest to panstwowa firma i wtedy z naszych
    podatkow sie im dolozy

    pozdarwiam

  • 19. Data: 2004-02-25 11:18:09
    Od: "Marcmonk" <m...@o...pl>

    > Taaa...trzeba wiedziec czym sie rozni inzynier od "kawalera do wziecia"...

    i to jest fachowe podejscie

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2004-02-25 11:24:26
    Od: "Ewa " <e...@N...gazeta.pl>

    co do cv - to glos ma racje - powinienes poprawic je
    jesli chodzi o szukanie pracy - to moze wyslij cv do firm ktore specjalizuja
    sie w doradzctwie personalnym - dolacza do swojej bazy, ale tez do firm w
    ktoych chcialbys pracowac.
    Nie przejmuj sie tymi rozmowami, niestety czesto stanowiska na ktore
    prowadzony jest nabor sa juz zarezerwowane - a prowadzenie rekrutacji to
    fikcja.

    Powodzenia :)

    Ewa