PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bez szans?

  • 21. Data: 2004-02-25 11:29:36
    Temat: Re: Bez szans?
    Od: g...@p...onet.pl

    > jak zwal tak zwal ale nieczytanie cv bo koles ma zdjecie nietakie do tak jak
    > kupienie gowna w kolorowym opakowaniu zamiast komputera w czarnym

    stosujac Twoja poetyke raczej:
    "kupienie gowna w kolorowym opakowaniu zamiast komputera w opakowaniu z gowna".

    Czas poswiecony na rekrutacje jest ograniczony - na jedno stanowisko przychodzi
    np 200 cv, zazwyczaj osob o zblizonym poziomie merytorycznym. Trudno dokladnie
    wczytywac sie w kilkaset CV. Spotkac mozna sie z 5-10. Wniosek? Odpada 95% -
    wlasnie z powodow "marketingowych" - tych, co sie zle sprzedali.

    Odn. czytania kilkuset CV - polecam Ci takie doswiadczenie. Gwarantuje, ze po 50
    nie bedziesz juz pamietal pierwszych i bedziesz przegladal tylko pobieznie,
    zwracajac uwage tylko na wybrane szczegoly.

    Dodam jeszcze - ze CV jest Twoja wizytowka i jednoczesnie miernikiem poziomu
    szacunku jaki zywisz do potencjalnych pracodawcow. Byle jakie oznacza - "mam Was
    gdzies".

    pozdrawiam,

    glos

  • 22. Data: 2004-02-25 12:09:07
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Marcmonk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i to jest fachowe podejscie

    W tej sytuacji fachowcy (szczególnie z branż technicznych) ,gdzie liczy sie
    merytoryczna wiedza i doswiadczenie powinni rezygnowac z dolaczania zdjec.
    Sam sie kiedys przejechalem przez pol Polski, chyba dlatego ze jakiejs babie
    sie spodobalem. Namawiala mnie na przyjazd (telefonicznie) tlumaczac ze jest
    tylko 3 kandydatow wybranych, a na miejscu okazalo sie ze firma ma inny
    profil dzialalnosci i moje kompetencje na nic tu...
    Pozd

    ** Wartość moralna naszych czynów
    jest zdeterminowana wiedzą o
    świecie, na której one są oparte. **

  • 23. Data: 2004-02-25 14:25:25
    Od: "Marcmonk" <m...@o...pl>

    zgadaz sie jednak to jak podchodzi czlowiek czytajacy (przegladajacy) cv
    swiadczy o tym jakim jest pracownikiem, jak nieinteresuja go merytoryczne
    sprawy a zdjecie to niestety ale ja bym takiego pracownika wywalil
    na...............

    no ale niestety dochodzimy do smutnego wniosku ze w polsce pracuje pelno
    idiotow

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2004-02-25 14:28:58
    Od: John Doe <J...@J...com>

    Tue, 24 Feb 2004 21:46:15 +0100, na pl.praca.dyskusje, Pe.Ka napisał(a):

    > Fajne tylko... czemu takie ciężkie?
    >
    > Moje CV (też dwie strony ze zdjęciem - kolor) w pdf ma niecałe 30
    > kilobatjtów.
    >
    > Pozdrawiam

    Cze Paweł.
    Nie jestes przypadkiem z Lublina ?

  • 25. Data: 2004-02-25 14:34:26
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-25 15:28, osoba przedstawiająca się jako "John Doe" napisała
    co następuje:

    > Cze Paweł.
    > Nie jestes przypadkiem z Lublina ?

    Owszem ale to chyba NTG ;-)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 26. Data: 2004-02-25 19:56:11
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > swiadczy o tym jakim jest pracownikiem, jak nieinteresuja go  merytoryczne
    > sprawy a zdjecie to niestety ale ja bym takiego pracownika wywalil

    W czesci przypadkow masz zapewne racje.

    Trudno nazwac pracownik niezainteresowanym merytorycznie w sytuacji, gdy ma
    przejrzec i odsiac 95% z 200cv... A dodatek "szybko, szybko" - bo chwilowe
    oddelegowanie do procesu rekrutacji nie powoduje wstrzymania terminow zwyklej
    pracy -> autopsja.

    > no ale niestety dochodzimy do smutnego wniosku ze w polsce pracuje pelno
    > idiotow

    wprawdzie OT - ale zgadzam sie. Na kazdym szczeblu.

    pozdrawiam,

    glos

  • 27. Data: 2004-02-26 10:06:05
    Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>

    Katalizator wrote:

    > W tej sytuacji fachowcy (szczególnie z branż technicznych) ,gdzie liczy
    > sie merytoryczna wiedza i doswiadczenie powinni rezygnowac z dolaczania
    > zdjec.

    Tu się nie zgodzę. Gdy zacząłem drukować CV ze zdjęciem ilość odpowiedzi na
    moją ofertę zdecydowanie wzrosła (też branża techniczna ale nie jakiś
    specjalista - dawniej to sie nazywało wykwalifikowany robotnik). Więc może
    fota w ofercie przeszkadza tylko przy niektórych stanowiskach?

    pozdrawiam
    Piotr