PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak składek w OFE

  • 1. Data: 2004-02-24 18:54:57
    Temat: Brak składek w OFE
    Od: "Agnieszka" <a...@g...pl>

    Witam wszystkich,
    Pracuje na umowę o pracę od maja 2003, do funduszu emerytalnego zapisałam
    się od razu po podpisaniu umowy, jednak do tej pory nie wpłynęła do OFE
    żadna składka. Wysłałam pismo do ZUSu z prośbą o wyjaśnienie tej sprawy. Po
    miesiącu dostałam następującą odpowiedź::
    "Po przeprowadzonej analizie dokumentów.......stwierdzono, że powodem nie
    przekazywania składek do OFE jest brak identyfikacji wpłat na Fundusz
    Ubezpieczeń Społecznych w systemie ZUS."
    I moje pytanie - O co chodzi, czy to oznacza, że zakład pracy nie przesyła
    składek za mnie? i idąc dalej - czy nie mam ubezpieczenia?

    --
    Aga

  • 2. Data: 2004-02-24 19:10:40
    Temat: Re: Brak składek w OFE
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przesyła
    > składek za mnie? i idąc dalej - czy nie mam ubezpieczenia?

    Być może w zgłoszeniu do ubezpieczenia (druk ZUS ZUA) wystąpił błąd w
    danych identyfikacyjnych, np. błędna litera w nazwisku/imieniu lub cyfra
    w PESEL lub NIP. Trzeba poinformować jak najszybciej pracodawcę.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-02-25 09:45:51
    Od: Izza <i...@p...onet.pl>

    Agnieszka wrote:

> [...]
    > I moje pytanie - O co chodzi, czy to oznacza, że zakład pracy nie przesyła
    > składek za mnie? i idąc dalej - czy nie mam ubezpieczenia?

    ja czekam juz 2 miesiac na odpowiedz i nic. chyba bede musiala sie przejsc
    do zusu:P ech pewnie z 300m mam do przejscia:P

    Izza
    --
    Izza
    i...@p...pl