PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Stokrotka" Lublin, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą

  • 1. Data: 2004-02-24 20:33:18
    Temat: "Stokrotka" Lublin, czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tą firmą
    Od: "Waldek Kowal" <w...@g...pl>

    Witam Grupowiczy,

    Mam pytanie, czy ktoś z Was pracował, pracuje lub zamierza pracowaćw firmie
    Stokrotka z Lublina? To sieć sklepów spożywczych z Lublina.
    Wybieram się na rozmowy w sprawie pracy w charakterze specjalisty ds.
    pozyskiwania nieruchomości. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie.

    Pozdrawiam

    Waldek Kowal

  • 2. Data: 2004-02-24 21:25:59
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-24 21:33, Użytkownik Waldek Kowal napisał:
> [...]
    > Wybieram się na rozmowy w sprawie pracy w charakterze specjalisty ds.
    > pozyskiwania nieruchomości. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie.

    a na co teraz sugestie, skoro idziesz tylko na rozmowę? Możesz zadać
    takie pytanie, jak zaproponują Ci pracę.
    Gdyby każdy pytał o firmę idąc na rozmowę, to nic innego tutaj by nie było.

    --
    Witiia