PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bazy Danych

  • 1. Data: 2007-08-07 05:59:07
    Temat: Bazy Danych
    Od: g...@a...pl

    Witam

    Interesuje mnie jak wygląda rynek pracy jeśli chodzi o bazy danych ?
    Jakie jest zapotrzebowanie na osoby posiadające wiedzę z tego zakresu ?
    Czy warto się kształcić w tym kierunku ?

  • 2. Data: 2007-08-07 06:22:18
    Temat: Re: Bazy Danych
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu g...@a...pl porozsypywal
    nastepujace haczki:
    > Interesuje mnie jak wygląda rynek pracy jeśli chodzi o bazy danych ?

    Mniej wiecej tak, jak dla innych dobrych specjalistow IT

    www.gazetapraca.pl, jobpilot.pl, pracuj.pl, monster.co.uk

    > Czy warto się kształcić w tym kierunku ?

    Jesli Cie to interesuje

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-08-07 06:27:03
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    g...@a...pl zapodał(-a):
    > Witam
    > Interesuje mnie jak wygląda rynek pracy jeśli chodzi o bazy danych ?
    > Jakie jest zapotrzebowanie na osoby posiadające wiedzę z tego zakresu ?
    > Czy warto się kształcić w tym kierunku ?

    Oracle - jak zdobędziesz odpowiednie certyfikaty, to robotę zawsze znajdziesz :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2007-08-07 07:25:19
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    DooMiniK pisze:

    > Oracle - jak zdobędziesz odpowiednie certyfikaty, to robotę zawsze
    > znajdziesz :)
    bez certyfikatów jak masz wiedzę też cię przyjmą.

  • 5. Data: 2007-08-07 07:36:57
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 7 Sie, 07:59, g...@a...pl wrote:
    > Witam
    >
    > Interesuje mnie jak wygląda rynek pracy jeśli chodzi o bazy danych ?
    > Jakie jest zapotrzebowanie na osoby posiadające wiedzę z tego zakresu ?
    > Czy warto się kształcić w tym kierunku ?

    To zalezy glownie od n/w:
    - jaka baza? (oracle? mssql? sybase? postgresql? mysql? inna?)
    - jaka rola? (admin? programista? inny?)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2007-08-08 19:29:22
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    > Interesuje mnie jak wygląda rynek pracy jeśli chodzi o bazy danych ?
    > Jakie jest zapotrzebowanie na osoby posiadające wiedzę z tego zakresu
    > ? Czy warto się kształcić w tym kierunku ?

    oracle - 40% rynku
    db2 - 20% rynku
    sqlserwer - 20% rynku
    reszta - 20% rynku

    tak było ok rok temu - przypuszczam że oracle mógł zwiększyć przewagę

    --
    Piotr
    www.joozek.pl

  • 7. Data: 2007-08-11 14:06:07
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Piotr napisał(a):

    > oracle - 40% rynku
    > db2 - 20% rynku
    > sqlserwer - 20% rynku
    > reszta - 20% rynku
    >
    > tak było ok rok temu - przypuszczam że oracle mógł zwiększyć przewagę

    A ciekawe skąd te dane. Bo Dość dziwny mi się wydaje brak w tym
    zestawieniu MySQL i PostrgreSQL, z całą pewnością powinny się w nim
    znaleźć (przynajmniej ta pierwsza) wymienione z nazwy :-)

    > --
    > Piotr
    > www.joozek.pl

    Popraw sobie delimiter sygnaturki. Szczegóły w archiwum
    news://pl.news.czytniki :-)

    chester

  • 8. Data: 2007-08-11 16:26:00
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    > A ciekawe skąd te dane. Bo Dość dziwny mi się wydaje brak w tym
    > zestawieniu MySQL i PostrgreSQL, z całą pewnością powinny się w nim
    > znaleźć (przynajmniej ta pierwsza) wymienione z nazwy :-)

    Szczegóły:
    rok 2005:
    http://www.networld.pl/news/109818/Oracle.powieksza.
    przewage.na.rynku.baz.danych.html
    rok 2007
    http://inf.management.computerworld.pl/news/76235.ht
    ml

    tak jak przypuszczałem oracle zwiększył przewagę do 44% co mnie wcale nie
    dziwi

    MySQL i PostrgreSQL - to inni
    --
    piotr