PracaGrupypl.praca.dyskusje › BP - biuro główne w Krakowie

  • 1. Data: 2005-03-03 17:52:08
    Temat: BP - biuro główne w Krakowie
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Znacie atmosfere pracy? Interesuje mnie wyłącznie biurowiec BP, nie praca na
    stacji benzynowej.
    Będę wdzięczna za wszelkie info :)

    Dzieki

  • 2. Data: 2005-03-03 21:17:59
    Temat: Re: BP - biuro główne w Krakowie
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Znacie atmosfere pracy? Interesuje mnie wył?cznie biurowiec BP, nie
    praca na
    > stacji benzynowej.

    Mnie to rozwalila winda na karte magnetyczną .... trzeba wyjsc bo pozar,
    a tu karta ... gdzie ja mam karte ? ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-03 21:33:57
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Mnie to rozwalila winda na karte magnetyczną .... trzeba wyjsc bo pozar,
    > a tu karta ... gdzie ja mam karte ? ;)

    Hm.. winda na karte magnetyczną?? W poprzedniej firmie miałam drzwi na
    karte, ale zeby winde...:)
    A coś poza widną opowiesz?:)

  • 4. Data: 2005-03-03 21:47:12
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > A co? poza widn? opowiesz?:)

    Coz ... moje wrazenia nie sa zbyt pozytywne. Panowie mnie wysluchali,
    podziekowali, po czym nigdy nie dostalem ani slowa ... nawet odmowy ani
    nic. Jakos mialem wrazenie, ze ta rozmowa poszla mi najlepiej ze
    wszystkich, ale chyba sie mylilem ... To bylo ponad 5 lat temu. Nadal
    mają centrale na Piłsudzkiego ? To o tą centrale chodzi ? Bo ja z
    Krakowa jestem ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-03-03 21:50:36
    Od: Express <e...@s...org>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nadal
    > mają centrale na Piłsudzkiego ? To o tą centrale chodzi ? Bo ja z
    > Krakowa jestem ;-)

    Od dawna siedzą na Jasnogórskiej w biurowcu Euromarket.

    --
    Michał "Express" Sadowski
    http://krowa.org/?art=onas&ik=9

  • 6. Data: 2005-03-03 22:09:50
    Od: "otez" <o...@g...wytnij.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie to rozwalila winda na karte magnetyczną .... trzeba wyjsc bo pozar,
    > a tu karta ... gdzie ja mam karte ? ;)

    No jak jest kontrola dostępu to pewnie jest i pożarówka która w razie pożaru
    steruje kontrolą czyli otwiera wszystkie drzwi na drodze ewakuacyjnej.

    A tak przy okazji: czy ktoś może pracuje/pracował w firmie ADT Poland jako
    pracownik działu technicznego / serwisant ?
    Chciałbym wiedzieć czego się tam można spodziewać i czy warto się staracą
    pracę.

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-03-03 22:12:57
    Od: "otez" <o...@g...wytnij.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie to rozwalila winda na karte magnetyczną .... trzeba wyjsc bo pozar,
    > a tu karta ... gdzie ja mam karte ? ;)

    A w ogóle to w przypadku pożaru winda zjeżdza na z góry określony poziom i
    nie ma prawa ruszyć więc nie ma tego problemu ;-)

    pozdro

  • 8. Data: 2005-03-03 22:15:02
    Od: Express <e...@s...org>

    KrzysiekPP wrote:

    > Mnie to rozwalila winda na karte magnetyczną .... trzeba wyjsc bo pozar,
    > a tu karta ... gdzie ja mam karte ? ;)

    W razie pożaru nie używa się wind. Howgh!

  • 9. Data: 2005-03-04 06:46:48
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > W razie pożaru nie używa się wind. Howgh!

    Ta ... powiedz mi gdzie tam byly schody ;-) Bo ja nie widzialem tam
    kartek z strzalka "droga ewakuacji" ;) ale to juz OT.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-03-04 07:16:59
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Taa... ja tu się zapytałam o atmosfere i warunki pracy a rozgorzała duskusja
    nt. wind... :D

    BTW: chodziło mi o biurowiec na Jasnogórskiej. Fajnie, przynajmniej wiem że
    mają winde na karte ;)