PracaGrupypl.praca.dyskusje › BARDZO PILNE:) wypowiedzenie czy porzucenie????

  • 1. Data: 2005-06-29 13:37:48
    Temat: BARDZO PILNE:) wypowiedzenie czy porzucenie????
    Od: "Wioleta" <w...@d...com.pl>

    Witam:)
    Chciała bym odejść od obecnego pracowdawcy a obowiazuje mnie 3
    msc.wypowiedzenie ; pracodawca jednak nie płaci wynagrodzenia w terminie
    (winno byc na 3-go danego miesiąca za miesiąc ubiegły-a jest 5,6,7 i to w I
    racie , a II rata około 20-go o czym tez nie jestesmy informowani -co
    zupełnie nie podlega żadnym ustaleniom pisemnym z pracownikami , ani z ich
    przedstawicielami) .Poratujcie-jak to zrobić by odejsć z twarzą , a nie mogę
    czekać 3 miesięcy - mam na to 1 miesiąc . Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2005-06-29 13:51:37
    Temat: Re: BARDZO PILNE:) wypowiedzenie czy porzucenie????
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > przedstawicielami) .Poratujcie-jak to zrobić by odejsć z twarz? , a nie mogę
    > czekać 3 miesięcy - mam na to 1 miesi?c . Pozdrawiam :)

    Jesli tych naruszen bylo wiecej i teraz tez trwa kolejne to po prostu
    zloz wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym wskazujac przyczyne "
    ciezkie naruszenie praw pracowniczych" czy jakos tak i po prostu wyjdz z
    firmy ....

  • 3. Data: 2005-06-29 14:10:06
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Wioleta wrote:
    > pracodawca jednak nie płaci

    Następny koreański "super inwestor", tworzący "miejsca pracy" przeinwestował?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 4. Data: 2005-06-29 14:24:59
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Jesli tych naruszen bylo wiecej i teraz tez trwa kolejne to po prostu
    > zloz wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym wskazujac przyczyne "
    > ciezkie naruszenie praw pracowniczych"

    KrzyskuPP, dobrze jest jednak wyrażać się precyzyjnie. Żadne wypowiedzenie.

    > czy jakos tak

    Jakoś tak.
    "Rozwiązanie umowy o *pracę bez wypowiedzenia* z powodu ciężkiego
    naruszenia obowiązków wobec pracownika."
    Tu masz wzór:
    <http://www.poradaprawna.pl/index_download.php?co=op
    is&id=1025>
    Napisz to w _dwóch_ egzemplarzach.
    Niech ci szef/sekretarka/ktokolwiek uprawniony potwierdzi przyjęcie na
    twoim egzemplarzu. DATA!

    i po prostu wyjdz z
    > firmy ....

    I nie zapomnij przypomnieć pracodawcy o należnym ci odszkodowaniu równym
    wysokości wynagrodzenia za okres wypowiedzenia. :D

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 5. Data: 2005-06-29 16:39:29
    Od: Domin <d...@o...pl>

    On Wed, 29 Jun 2005 16:24:59 +0200, Zbyszek Tuźnik
    <d...@b...pl> wrote:

    >Niech ci szef/sekretarka/ktokolwiek uprawniony potwierdzi przyjęcie na
    >twoim egzemplarzu. DATA!

    A jesli szef nie bedzie chcial podpisac? A reszta pewnie bedzie sie
    bala podpisac cos takiego ze wzgledu na szefa? Jak cos takiego
    rozwiazac?
    Poza tym kto jest uprawniony w malej firmie do podpisania czegos
    takiego poza szefem? Ksiegowa? Bezposredni przelozony?

    Pozdrawiam
    Domin

  • 6. Data: 2005-06-29 17:26:04
    Od: "monika" <m...@g...pl>

    Wyslij poleconym ;-)

  • 7. Data: 2005-06-29 17:51:28
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    > A jesli szef nie bedzie chcial podpisac? A reszta pewnie bedzie sie
    > bala podpisac cos takiego ze wzgledu na szefa? Jak cos takiego
    > rozwiazac?

    Polecony priorytet najlepiej ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru, co byś
    wiedział na pewno od kiedy pracodawca mógł się zapoznać z twoim
    oświadczeniem woli (od tego momentu staje się skuteczne) możesz nie
    przychodzić do pracy. :)

    > Poza tym kto jest uprawniony w malej firmie do podpisania czegos
    > takiego poza szefem?

    Nie wiem, a kto podpisuje przyjęcie przesyłki poleconej przysłanej firmie?

    > Ksiegowa? Bezposredni przelozony?

    To zależy od organizacji firmy.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 8. Data: 2005-06-29 18:13:44
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > KrzyskuPP, dobrze jest jednak wyrażać się precyzyjnie. Żadne wypowiedzenie.

    No ok, precyzyjnym trzeba byc, ale czasami z rozpedu czlowiek po prostu
    uzywa jezyka potocznego ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-06-30 07:11:47
    Od: "mireksz" <m...@g...pl>

> [...]
    is&id=1025>
    > Napisz to w _dwóch_ egzemplarzach.
    > Niech ci szef/sekretarka/ktokolwiek uprawniony potwierdzi przyjęcie na

    Czy nie wypłacanie za nadgodziny przez kilka miesięcy (średnio 35h
    miesięcznie jest obcinane)
    można uznać za ciężkie naruszenie obowiązków wobec pracownika?

    Pozdrawiam
    m.

  • 10. Data: 2005-06-30 07:28:16
    Od: "Wioleta" <w...@d...com.pl>

    Witam-serdecznie dziękuje za korespondencję :) życzę by takie sytuacje Wam
    się nie zdarzały -powodzenia :):):)