PracaGrupypl.praca.dyskusjeAtat na rządanie ?? › Re: Atat na rządanie ??
  • Data: 2005-05-11 11:31:34
    Temat: Re: Atat na rządanie ??
    Od: witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Wydaje mi sie, ze raczej jest to zgodne z KP, o ile sa zachowane
    > wymagane normy czasu pracy tygodniowego oraz okresy odpoczynku pomiedzy
    > koncem pracy a nastepnym dniem roboczym.

    Raczej jest to niezgodne z prawem pracy. Pracownik zaczyna pracę w
    piątek o 8 i kończy o 12. Od tej pory zaczyna liczyc mu się 11 godzin
    przerwy w pracy.
    Natomiast od momentu przyjścia do pracy (tzn. od godz. 8) liczy się doba
    pracownicza, trwająca 24 godziny. W trakcie jednej doby można tylko raz
    rozpoczynać pracę.
    Tutaj masz przerwę 2 godzinną - jest to za mała przerwa.
    Ktoś może powiedzieć, że przecież musisz zrobić 8 godzin dziennie.
    Zależy do od regulaminu pracy w Twojej firmie. Jeśli okresem
    rozliczeniowym jest miesiąc, wówczas jednego dnia możesz pracować mniej,
    drugiego więcej. W tym przypadku w piątek pracownik kończy pracę o
    godzinie 12 i nie może tego samego dnia przyjść ponownie do pracy.

    Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.

    --
    Witiia