PracaGrupypl.praca.dyskusjeAssessment center - mala prosba a nawet dwie :) › Re: Assessment center - mala prosba a nawet dwie :)
    From: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Assessment center - mala prosba a nawet dwie :)
    Date: Thu, 14 Jul 2005 10:36:16 +0200

    Uzytkownik "the nail" <t...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:ffead1hu86af9slltrru7j0ecm8sn6j0er@4ax.com...

    > w sumie to tak jak pisalem wczesniej-zadnego doswiadczenia z
    > assessment center nie mam wiec wszelkie wiadomosci <na co zwracac
    > uwage, czego unikac itp> od osob ktore przeszlly przez cos takiego
    > beda mile widziane.
    >
    > a ze czeka mnie to assessment w firmie indesit <dzialu marketingu-jako
    > asystent czyli najnizsze z mozliwych staowisk> wiec info od ludzi
    > ktorzy cos takiego przeszli w indesicie to juz w ogole byloby super.
    >
    > ale jakie jeszcze szczegoly moglbym podac to nie wiem...

    1. Zakres Twoich przyszlych zobowiazków.
    2. Ogólna charakterystyke stanowiska (wymagania).
    3. Strukture dzialu/pionu w którym bedziesz pracowal.

    AC to nie jest metoda, która stosuje sie zawsze w taki sam sposób. Dla
    róznych stanowisk dobiera sie b. rózne zadania, b. róznie sie je ocenia.
    Stad moje pytania.

    pozdr.
    m.