PracaGrupypl.praca.dyskusjeAssessment center - mala prosba a nawet dwie :) › Re: Assessment center - mala prosba a nawet dwie :)
  • Data: 2005-07-14 17:40:06
    Temat: Re: Assessment center - mala prosba a nawet dwie :)
    Od: the nail <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Jul 2005 10:36:16 +0200, "Maciek Sobczyk"
    <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> wrote:

    .

    >1. Zakres Twoich przyszlych zobowiazków.

    analizy rynku, opracowanie baz klientow i produktow, wsparcie dla
    biezacych zadan w dziale marketingu

    >2. Ogólna charakterystyke stanowiska (wymagania).

    wlasciwie co do wymagan do angielski i znajomosc kompa <excel, word>
    oraz same miekkie umiejetnosci: zdolnosc pracy w zespole, odpornosc na
    stres, dynamizm, dyspozycyjnosc.

    >3. Strukture dzialu/pionu w którym bedziesz pracowal.

    dzial marketingu a stanowisko to asystent. a co do struktury samego
    dzialu to nie wiem-domyslam sie ze sa juz jacys asyatenci, sa jacys
    menedzerowie, dyrektor itp.

    >AC to nie jest metoda, która stosuje sie zawsze w taki sam sposób. Dla
    >róznych stanowisk dobiera sie b. rózne zadania, b. róznie sie je ocenia.
    >Stad moje pytania.
    >
    >pozdr.
    >m.

    czy powyzsze wyjasnienia sa wystarczajace?

    pozdrawiam
    the nail