PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    From: "jacek533" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Date: Fri, 12 May 2006 13:47:15 +0200

    > To zalezy od wspolmalzonka. W ciagu prawie 5 lat naszego malzenstwa ja
    > przeprowadzalam sie 3 razy (z miasta do miasta), kilka miesiecy
    > mieszkalismy w
    > roznych miastach.

    To prawda. Ja bez problemu mógłbym zmienić miejsce zamieszkania na każde
    inne.
    Wprawdzie jestem takim typem, który nie lubi częstych przeprowadzek, jednak
    to nie stanowiłoby przeszkody, żeby pojechać za pracą, poznać nowych ludzi i
    otoczenie...słowem przygoda, ale...
    No właśnie - moja małżonka wykonuje taki zawód (ma dobrze płatną posadę w
    urzędzie państwowym jako radca prawny), że ciężko byłoby ot tak zmienić
    lokalizację i raczej nam się to nie opłaca na dziś.
    Rozważaliśmy taki wariant, ale nie podjęliśmy tego ryzyka.

    > Nasze malzenstwo przetrwalo i ma sie dobrze. Wydaje mi sie, ze wiele
    > zalezy od
    > podejscia ludzi. My stawiamy na rozwoj nasz i Mlodej. Mloda jest dzieckiem
    > wysoko rozwinietych kompetencjach spolecznych, nie ma problemow z
    > aklimatyzacja
    > w nowym miejscu. Nie czuje naszego niepokoju zwiazanego ze zmiana, to sama
    > nie
    > ma powodow, zeby sie bac. Szczerze mowiac nie umiem powiedziec, co jest
    > przyczyna a co skutkiem.

    Dodam, że ja również mam "Młodą", która za miesiąc ukończy 3 lata.
    (Właśnie wybieramy dla niej odpowiednie przedszkole.)

    Dużo zależy od typu osobowiości i skłonności do podejmowania ryzyka.
    Po prostu jesteś tzw. przebojową kobietą :-)

    Jeden woli siedzieć na tyłku w jednym miejscu, a inny lubi tułaczki...