PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
  • Data: 2006-05-15 20:40:18
    Temat: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    > i tu wlasnie jest "chyba" setno sprawy.
    > Mam szukac pracy tylko kolo domu, jak zaczynam chciec isc dalej to zaraz
    > choruje itp.sam juz nie wiem co robic

    Idz dalej na sile. Sprobuj wytrwac kilka miesiecy. Im dluzej bedziesz
    zwlekal tym trudniej bedzie sie wyrwac.
    Przejmowalem sie w zyciu zmianami, nie wyobrazalem sobie jak to bedzie w
    nowym miejscu. Po kilku takich decyzjach czlowiek nabywa odpornosci jak
    po szczepionce. To tzw. szkola zycia. Wybierz ja sobie sam, nim zycie
    Cie do tego zmusi.

    --
    Adam