PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    From: "Ina" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Date: 12 May 2006 11:26:31 +0200

    > To ja mam takie pytanie, może osobiste, ale jak wygląda twoje życie
    > towarzyskie/rodzinne. Po prostu żyjesz sama dla siebie. No ale skoro tak
    > lubisz.

    To nie bylo pytanie, tylko stwierdzenie, ale zabraklo przy nim liter 'IMO'

    Nie, nie zyje sama dla siebie. Wkladam duzo wysilku w wychowanie Mlodej i moj
    zwiazek, to sa sprawy dla mnie priorytetowe. Zaraz po tym sa moi rodzice i
    dalsza rodzina. Jednak, fakt, ze mam rodzine nie moze byc sytuacja hamujaca moje
    dazenia, bo to najkrotsza droga do tego, zeby znienawidzic najblizszych sobie
    ludzi. Moi bliscy sa wazni, moj rozwoj rowniez, ale nie sa to sprawy
    wykluczajace sie.

    Ogolnie - nie narzekam na zycie rodzinne, towarzyskie, jak rowniez zawodowe.

    Ina