PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    From: "Ina" <i...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Date: 11 May 2006 21:44:52 +0200

    > A moze ma rodzine na utrzymaniu - zona i dziecko? Tak ciezko jest to
    > zrozumiec, albo pomyslec? A moze ma babcie, która kocha i musi jej
    > pomagac, bo sama sobie nie daje rady? Wypowiadasz sie o czlowieku
    > kompletnie nie wiedzac kim jest. A jak sie ma rodzine, jak jeden kolega
    > zauwazyl, to co, jedziesz w swiat i zostawiasz rodzine? Przeprowadzasz
    > sie? A moze jedno i drugie, bo musi byc jakis okres przejsciowy. Nie
    > warto jechac gdziekolwiek indziej, jak sie ma rodzine i zarabiac np
    > 1000zl wiecej, bo to nic nie zmieni, nie wiem, czy wystarczy ten 1000zl
> [...]

    Wszyscy mamy jakas rodzine, ale kiedys pepowine trzeba odciac. Moja babcia tez
    potrzebuje pomocy - jesli bedzie taka potrzeba a jej dzieci nie stana na
    wysokosci zadania, sama oplace prywatna pomoc medyczna, pielegniarke itp.

    Jednak, fakt, ze ona nie daje sobie rady sam nie oznacza, ze ja mam nie rozwijac
    sie, nie szukac nowej rozwijajacej pracy. Mam swiadomosc, ze wszystko mija. Moja
    babcia, rodzice odejda, a wtedy bede musiala sama zapewnic sobie i mojej
    rodzinie wszystko. teraz jest czas na to, zeby wyrobic sobie pozycje na rynku,
    zeby pozniej moje dzieci nie musialy siedziec przy mnie zaprzepaszczajac swoja
    przyszlosc...

    Zeby nie bylo, kocham moja rodzine, choc wtedy, gdy ja potrzebowalam pomocy
    slyszalam, ze mam sama ponosic konsekwencje swoich decyzji. Byc moze dlatego
    osiagnelam to co osiagnelam i bez niepokoju patrze w przyszlosc.

    Ina