PracaGrupypl.praca.dyskusjeAspekty pracy INFORMATYKA › Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
  • Data: 2006-05-12 06:20:49
    Temat: Re: Aspekty pracy INFORMATYKA
    Od: "PrefiX" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W tym co kazdy z Was pisze jest tylko czesc racji rzecz w tym ze nie
    mieszkam w miescie ale na wsi. Potrafie robic pieniadze nie boje sie ryzyka
    ale kierunki mam swiatowe a co ja osiagne w miescie malym ? Chce zdobywac
    swiat ! i to sie liczy wiem jak osiagac cele ale zasnanowcie sie cobyscie
    zrobili na moim miejscu ?

    jedynak wychowany przez samotna matke 2 domy do utrzymania gospodarstwo
    rolne (ktore przynosi dochody)
    sama tyle na mnie nalozyla ciezko mi teraz jest jej odmowic mam chyba
    zabardzo wpojona lojalnosc bo nie potrafilbym oddac jej do domu opieki itp.

    to mnie wlasie gnebi

    - zakladam firme bede mial dotacje z ue i co z tego skoro to mi nie daje
    satysfakcji kasa wazna ale nie najwazniejsza !

    Studia daly mi niezla szkole egzaminow sie nie boje pewnie jak nie jeden z
    was dysponuje kwota na GPW ktora obracam wg. wiedzy i przeczuc.

    Czemu narzekam ?
    bo tak trodno znalesc odpowednia osobe do zycia