PracaGrupypl.praca.dyskusje › Arbeit - angebot

  • 1. Data: 2002-07-16 18:40:37
    Temat: Arbeit - angebot
    Od: "Robert Kahr" <r...@g...net>

    Pisze na ta grupe, gdyz pl.praca.oferowana nie odpowiada

    Do naszego firma poszukujemy specjalistow/analitykow z zakresu SCM -
    Software Configuration Management dla systemow UNIX oraz
    Windows

    Wymagany perfect angielski

    Kompletne CV na adres r...@g...net przeslac z zakresem
    wykonanych dokumentow prosimy

    Praca w Monachium na bazie Green Card, wysokie zarobki

    Robert Kahr r...@g...net

  • 2. Data: 2002-07-17 10:52:07
    Temat: Re: Arbeit - angebot
    Od: "Marchewka" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Kahr" <r...@g...net>
> [...]
    >
    > Kompletne CV na adres r...@g...net przeslac z zakresem
    > wykonanych dokumentow prosimy
    >
    > Praca w Monachium na bazie Green Card, wysokie zarobki

    Jak wysokie?
    M.

  • 3. Data: 2002-07-17 13:13:41
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

    "Marchewka" <i...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Robert Kahr" <r...@g...net>

    > Jak wysokie?
    > M.

    Jesli SCM, Monachium i analityk to min. 50000 EUR/rok

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 4. Data: 2002-07-17 14:12:40
    Od: " " <g...@p...gazeta.pl>

    Pawelek <p...@g...net> napisała:

    > Witam
    >
    > "Marchewka" <i...@w...pl> wrote in message

    > Jesli SCM, Monachium i analityk to min. 50000 EUR/rok
    >
    > Pozdrawiam
    > Pawelek

    Czy ty myślisz, ze 50k to są wysokie zarobki(rocznie, brutto) ???

  • 5. Data: 2002-07-17 14:26:36
    Od: "SJ" <s...@k...chip.pl>

    > Czy ty my?lisz, ze 50k to s? wysokie zarobki(rocznie, brutto) ???

    A nie sa? Chyba minimum na zielona karte to bylo jakies 40k, wiec 50k to
    duzo

    Pozdro
    SJ

  • 6. Data: 2002-07-17 15:08:12
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <g...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    <cut>

    > Czy ty myślisz, ze 50k to są wysokie zarobki(rocznie, brutto) ???

    No ja na ten przyklad nie pogniewalbym sie za taka sumke.
    Euro teraz ok 4 zeta? No to na 200 tys. PLN brutto to ja tu 4 lata bede
    tyral:/
    pozdr
    /p

  • 7. Data: 2002-07-17 15:15:11
    Od: " " <g...@N...poczta.gazeta.pl>

    SJ <s...@k...chip.pl> napisał(a):

    > A nie sa? Chyba minimum na zielona karte to bylo jakies 40k, wiec 50k to
    > duzo
    >
    > Pozdro
    > SJ

    W ogłoszeniu była mowa o stanowisku specjalisty (czyt. senior), a nie byle jakiego
    programisty, który zna jako tako javę. Ze stanowiskiem specjalisty łączy się również
    dobrych kilka lat doświadczenia, co oczywiście odbija się na wysokości pensji.
    Minimalna pensja dla takich osób w Monachium, to jest to własnie 50k, średnia 60k, to
    co według Was są wysokie zarobki? Minimum?

    Gandalf

  • 8. Data: 2002-07-17 15:22:31
    Od: "Pawelek" <p...@g...net>

    Witam

    <g...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > Minimalna pensja dla takich osób w Monachium, to jest to własnie 50k,
    średnia 60k, to co według Was są wysokie zarobki? Minimum?

    Przeciez wyraznie napisalem minimum. Czyli moze byc wiecej np. to co
    okresliles "srednie"

    Pozdrawiam
    Pawelek

    PS
    Jestem "on"

  • 9. Data: 2002-07-17 15:26:36
    Od: " " <g...@N...poczta.gazeta.pl>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > >
    > No ja na ten przyklad nie pogniewalbym sie za taka sumke.
    > Euro teraz ok 4 zeta? No to na 200 tys. PLN brutto to ja tu 4 lata bede

    A wiesz ile bedziesz miał w z tego na rękę - jak jestes bez żony, to zobaczysz tylko
    połowę z tego. A do tego za mieszkanko musisz pozbyć się co najmniej 6-7 stów
    miesięcznie, coś musisz jeść, chciałbyś mieć autko, to do tego dolicz sobie kredycik
    i ubezpieczonko. Jak podsumujesz to wszystko, to to 50k w Niemczech nie umożliwia Ci
    życia na wysokim poziomie, do czego stwierdzenie "wysokie zarobki = 50k" się Tobie
    utożsamiają.

    Gandalf

  • 10. Data: 2002-07-17 15:47:41
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Robert Kahr <r...@g...net> wrote:
    > Pisze na ta grupe, gdyz pl.praca.oferowana nie odpowiada

    od 1.06.2002 nie dotarlo na grupe pl.praca.oferowana ZADNE ogloszenie
    z adresu @gmx.net

    hmm pogrzebmy i dalej. 29.11.2001 to ostatni raz, kiedy doszlo do mnie
    cos majacego wsrod adresatow @gmx.net (wirus), 23.09.2001 to ostatni raz,
    kiedy cos przedostalo sie przez sito moderacji z @gmx.net...

    czy moze bylo to z jakiego innego adresu?

    pozdrawiam

    Roman Kubik [moderator p.p.o.]