PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli. › Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
  • From: "Lukasz" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    Date: Fri, 24 Aug 2007 10:49:22 +0200

    > From: mk [mailto:n...@l...pl]
    > Posted At: Friday, August 24, 2007 9:03 AM
    > Posted To: pl.praca.dyskusje
    > Conversation: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    > Subject: Aplikacje wysyłane mailem a podpisanie klauzuli.
    >
    > Witam,
    >
    > z góry przepraszam za zaśmiecanie ponieważ pamiętam, że coś takiego
    > kiedyś
    > już pojawiało się na grupie, ale niestety nie mogęznaleźć :/
    > Tak, więc moje pytanie brzmi tak jak w temacie. Czy nie podpisanie
    > klauzuli
> [...]

    Media elektroniczne mają swoje cechy i nic na to nie poradzisz.
    Tak naprawdę to powinieneś to podpisać "kwalifikowanym podpisem
    elektronicznym",
    Bo tylko taki jest równowany podpisowi odręcznemu.

    Ja bym zadzwonił pogadał, przesłał mailem a równolegle od razu zwykłą
    pocztą podpisane jak się należy...

    Pozdrawiam

    Lukasz