PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja w PDF'ie › Re: Aplikacja w PDF'ie
  • Data: 2005-05-24 00:08:19
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał(a):

    > To akurat wylacznie byl moj zart osobisty. Zreszta wg mojej tezy, ktora
    > teraz usilnie bedzie obalala Kira, powyzej 35 lat bardzo ciezko znalezc
    > prace o ile nie jest sie specjalista z "gornej polki". Tak wiec kilka
    > lat w ta, czy w tamta nie stanowi roznicy dla prcodawcy.
    > Praktycznie chyba kazdy po ukonczeniu 30-u paru lat zaczyna
    > stwierdzac, ze lepiej byloby byc mlodszym, tak przy okazji.

    Właściwie to powinnam sie przyzwyczaić do tego że czas biegnie coraz
    szybciej inni się starzeją ..... i ja też.

    Oczywiście z zapartym tchem śledzę wasze zamierzenia badawcze.
    Myślę że Kira ma dużo racji w tym jak należy napisać list motywacyjny,
    (pamiętam o piwie, na razie czekam na wyniki)i że pracodawcę należy
    przekonać do siebie na samym początku listu.
    Wwa