PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja w PDF'ie › Re: Aplikacja w PDF'ie
  • Data: 2005-05-25 20:04:51
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Wwa <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):

    > Re to: Wwa [Tue, 24 May 2005 16:18:40 +0200]:

    > No to szczerze zycze popsucia tez statystyk zatrudniania! :)
    > Dasz znac jak Ci poszlo mam nadzieje?

    Już po rozmowie z kierownikiem i dyrektorem - na badania i do pracy :-)
    tylko tyle, że tak się spieszyłam na seminarium że nie zdążyłam uzgodnić
    za ile :-(
    Na seminarium wyobraźcie sobie około 100 projektantów, wiele informacji
    z mojej branży a na zakończenie losowanie nagrody programu Inteli CAD.
    I co? I wylosowano ..... mnie! Taki miałam dzisiaj fart. :-D

    > To ta praca, w ktorej ostatnio pisalas ze kadrowa Cie
    > zapamietala z poprzedniej rekrutacji?
    > Kira

    Nie to jest inna firma.
    Słowo sie rzekło kobyłka u płota.
    Myślę że w tej chwili mogę już poprosić Cię o adres na który mam
    przesłać wygraną. Oczywiście muszę poprosić również o podanie, które
    piwo ma być bo ja lajkonik w tym temacie jestem.

    Do poprawnego napisania listu motywacyjnego do "dzisiejszej" firmy
    najbardziej przyczyniła się Immona. List był na tyle skuteczny, że jak
    się dzisiaj pojawiłam, panowie tylko sprawdzali czy to co napisałam jest
    prawdą. Decyzję na tak podjęli wcześniej, zanim mnie zobaczyli. :-)
    Moja prośba do Immony: podaj kiedy i gdzie mam postawić piwo lub
    przesłać je aby mi się praca nie rozeschła ;-) . Mieszkamy
    najprawdopodobniej w tym samym przepięknym mieście.

    Dziewczyny do pisania, wytnijcie nospam i myślnik abym mogła się
    zrewanżować a mam za co! :-)
    Wwa