PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja w PDF'ie › Re: Aplikacja w PDF'ie
  • Data: 2005-05-25 20:28:13
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4294DA63.6010604@nospam-tlen.pl...

    > Już po rozmowie z kierownikiem i dyrektorem - na badania i do pracy :-)

    Cieszymy sie razem z Toba :)

    > Do poprawnego napisania listu motywacyjnego do "dzisiejszej" firmy
    > najbardziej przyczyniła się Immona. List był na tyle skuteczny, że jak
    > się dzisiaj pojawiłam, panowie tylko sprawdzali czy to co napisałam jest
    > prawdą. Decyzję na tak podjęli wcześniej, zanim mnie zobaczyli. :-)
    > Moja prośba do Immony: podaj kiedy i gdzie mam postawić piwo lub przesłać
    > je aby mi się praca nie rozeschła ;-) . Mieszkamy najprawdopodobniej w
    > tym samym przepięknym mieście.

    Wroclaw znaczy sie. W piatek niestety nie mam wolnego i bede sie grzebac w
    papierach unijnej biurokracji, a wiec propozycje relaksu po czyms takim
    przyjme z otwartymi ramionami - jesli nie wyjezdzasz na dlugi weekend, pisz
    na priva, a sie zgadamy.

    BTW u nas tez dzis przyjeto do pracy osobe z Twojej grupy wiekowej i "mlody
    dynamiczny zespol" przyjal to z wielka radoscia.

    I.