PracaGrupypl.praca.dyskusjeAplikacja w PDF'ie › Re: Aplikacja w PDF'ie
  • Data: 2005-05-25 23:25:22
    Temat: Re: Aplikacja w PDF'ie
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Wwa [Wed, 25 May 2005 22:04:51 +0200]:

    > Już po rozmowie z kierownikiem i dyrektorem - na badania
    > i do pracy :-)

    No to moje gratulacje :) Za popsute statystyki sie nie
    bede gniewac, zapewniam :)))

    > tylko tyle, że tak się spieszyłam na seminarium że nie
    > zdążyłam uzgodnić za ile :-(

    Masz chwile czasu, przemysl jak o tym sensownie porozmawiac.

    > Myślę że w tej chwili mogę już poprosić Cię o adres na który
    > mam przesłać wygraną. Oczywiście muszę poprosić również o
    > podanie, które piwo ma być bo ja lajkonik w tym temacie jestem.

    To ja proponuje inaczej: w przyszlym miesiacu we wrocku
    jestem, i tak zamierzam Immone wyciagnac na pare takich
    z piana (Immona, sprzeciwow nie zglaszasz mam nadzieje?)
    wiec mozemy sie moze gdzies hurtem spotkac? :)

    > Do poprawnego napisania listu motywacyjnego do "dzisiejszej"
    > firmy najbardziej przyczyniła się Immona.

    Ha. To juz wiem komu dawac te papiery do korekty ;)

    > Dziewczyny do pisania, wytnijcie nospam i myślnik abym mogła się
    > zrewanżować a mam za co! :-)

    Tak na prawde to tylko za ewentualna dawke optymizmu ;)
    Bo fakt jest taki, ze jak juz gdziestam w sobie znajdziesz
    odpowiednia metode dla siebie, wszystko zaczyna sie udawac.

    W kazdym razie: porzadnych zarobkow, sensownych ludzi, wielu
    fajnych bonusow i przede wszystkim satysfakcji :)

    Kira