PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem? › Re: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
  • Data: 2010-04-02 10:40:12
    Temat: Re: Anonimowe ogłoszenie typu: Nasz klient... problem?
    Od: "MaciekSz" <m...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tumek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dodam ze firmy duzo traca powierzajac proces rekrutacyjny firmom
    > zewnetrznym - patrzac na GW wcale to nie gwarantuje zatrudnienia
    > kompetentnej osoby - za wyjatkiem sporych jak sie domyslam kosztow.
    > na marginesie , wlasnie , co pisac ? do kogo kierowac aplikacje ? Coz...
    > ja adresowalem poprostu na dana agencje pracy.

    Ciekawy wywód.
    Nie miałem aż tak drastycznych przeżyć i wyścig szczurów raczej nie dla mnie.

    Zgadzam się z tym, że większość HR-owców to niestety, ale niedowartościowane
    głąby.

    Ale jeśli chodzi o ogłoszenie, które przytoczyłem, nie zostało zamieszczone
    przez pośrednika, ale firmę, która zażyczyła sobie nie ujawaniać swoich danych.
    Dlatego zapytałem o przyczyny. I czy np. wynika to z ich nadwątlonej reputacji
    itp?

    j.