PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ankieta do pracy magisterskiej.

  • 1. Data: 2005-04-21 17:24:47
    Temat: Ankieta do pracy magisterskiej.
    Od: "Pati" <paciap@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Jestem studentką V roku Zarządzania na AGH w Krakowie. Pisze prace
    magisterską nt"Zwolnienia pracowników". Poniżej jest link do ankiety, z
    której dane wykorzystam do swojej pracy magisterskiej.
    Zapraszam do odwiedzin strony. Z góry dziękuję za pomoc. Patrycja

    http://eit.agh.edu.pl/~mlelek/mgr.php

  • 2. Data: 2005-04-21 18:44:42
    Temat: Re: Ankieta do pracy magisterskiej.
    Od: "taoo" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Pati"

    np. pyt. 19 i 20 - nie chcę zaznaczać żadnego pola, ale jestem do tego
    zmuszony!

    --
    taoo

  • 3. Data: 2005-04-24 14:00:18
    Od: "Pati" <paciap@wytnij_to.poczta.onet.pl>

    To był mały błąd. Coś czego nie przewidziałam, ale już zmieniłam.

    Pozdrawaiam PP

  • 4. Data: 2005-04-25 11:57:15
    Od: "jurekh" <h...@o...pl>

    chyba dalej nie funkcjonuje tak jak powinno gdyż na pytania z grupy 19, 20
    nie mam pomysłu na udzielenie odpowiedzi i wyświetla fatal error
    pozdrawiam
    szkoda że nie udało mi sie wypełnić ankiety