PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na platformach wiertniczych

  • 1. Data: 2005-04-21 18:18:48
    Temat: praca na platformach wiertniczych
    Od: "Maciek" <p...@i...pl>

    Interesuje mnie praca na platformach wiertniczych. Cy macie jakies blizsze
    informacje na ten temat?Jakies oferty pracy?

    Pozdrawiam Maciej

  • 2. Data: 2005-04-21 19:55:53
    Temat: Re: praca na platformach wiertniczych
    Od: r...@o...pl

    > Interesuje mnie praca na platformach wiertniczych. Cy macie jakies blizsze
    > informacje na ten temat?Jakies oferty pracy?

    moge Ci podac jak latwo sie tam dostac. zostan absolwentem geologii, albo
    wiertnictwa np na AGH w Krakowie. pozniej znajdz prace w jednej w firm
    geologicznych posiadajacych kontrakty z panstwami w Azji. bedziesz wtedy
    wysylany 2, 3 razy do roku na 3 tygodnie i papral sie w nafcie przez 12 godzin
    dziennie. zycze powodzenia.

  • 3. Data: 2005-04-22 06:52:50
    Od: "Maciek" <p...@i...pl>

    A orientujesz sie moze jakie sa tam zarobki??

  • 4. Data: 2005-04-23 21:31:36
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moge Ci podac jak latwo sie tam dostac. zostan absolwentem geologii, albo
    > wiertnictwa np na AGH w Krakowie. pozniej znajdz prace w jednej w firm

    Troche OT, ale geologia zaczyna byc na topie - czy tez od pewnego czasu
    jest. Dobrych absolwentow tego kierunku, znajacych jezyki, zagraniczne firmy
    skupuja "na pniu", nawiazujac z nimi kontakty nawet na III/IV roku. Jest to
    kierunek trudny i wymagajacy szczerych zainteresowan, na rozleniwionym
    Zachodzie troche za malo osob go studiuje, zeby zaspokoic wymagania zarowno
    firm z branzy nafciarskiej, jak i przepisy unijne wymagajace licznych
    ekspertyz. Dla osob o zainteresowaniach przyrodniczych jest to IMHO obecnie
    dobry wybor - Unia i nafciarstwo szybko nie padna :)

    I.