PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca a miejsce stalego zameldowania.

  • 1. Data: 2005-04-21 14:56:47
    Temat: Praca a miejsce stalego zameldowania.
    Od: "GrypH" <a...@w...pl>

    Witam.

    Za jakis czas zamierzam zacząc szukac pracy w miescie, w ktorym nie bedę
    zameldowana na stale
    tylko na okres tymczasowy.
    Jednak czy nie jest to przeszkoda dla pracodawców zeby mnie zatrudnic ??

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Ewa

  • 2. Data: 2005-04-21 15:20:23
    Temat: Re: Praca a miejsce stalego zameldowania.
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 21 kwi 2005 w liście [news:d48f8a$hls$1@nemesis.news.tpi.pl]
    GrypH [a...@w...pl] napisał(a):

> [...]
    > nie bedę zameldowana na stale
    > tylko na okres tymczasowy.
    > Jednak czy nie jest to przeszkoda dla pracodawców zeby mnie

    Nie ma to znaczenia. Co najwyżej może cię zapytać czy często jeździsz w
    rodzinne strony i czy nie będzie ci to przeszkadzać w pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 3. Data: 2005-04-21 15:35:43
    Od: MiT <m...@g...pl>

    GrypH napisał(a):
> [...]
    > zameldowana na stale
    > tylko na okres tymczasowy.
    > Jednak czy nie jest to przeszkoda dla pracodawców zeby mnie zatrudnic ??

    Dla pracodawcy nie.
    Gozej bedzi z NFZ jesli zmienisz wojewodztwo. W przypadku
    pomocy doraznej przyjma Cie jednorazowo w przychodni lecz
    beda marudzic.
    Posiadanie lekarza rodzinnego wymaga jednak pozalatwiania
    pewnych formalnosci z oddzialem NFZ w nowym wojewodztwie.

    Pozdrawiam
    MiT

  • 4. Data: 2005-04-21 16:39:20
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    > Nie ma to znaczenia. Co najwyżej może cię zapytać czy często jeździsz w
    > rodzinne strony i czy nie będzie ci to przeszkadzać w pracy.

    A jak jest z kwestią zwiększonych kosztów pracy? Czy nadal jest tak, ze
    pracując poza miejscem stałego zameldowania zwiększa się koszty otrzymania
    przychodu o 25 % ?

  • 5. Data: 2005-04-21 19:41:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 17:35:43 +0200, MiT <m...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >Posiadanie lekarza rodzinnego wymaga jednak pozalatwiania
    >pewnych formalnosci z oddzialem NFZ w nowym wojewodztwie.

    Iiii tam. Ja z jednego zrezygnowałem, do innego się zapisałem. Żadnych enefzetów
    nie odwiedzałem.

  • 6. Data: 2005-04-21 21:34:21
    Od: "GrypH" <a...@w...pl>

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

    A jak jest z tym wiekszym podatkiem ktory musi placic pracodawca ??
    I jeszcze jedno pytanie: jak czesto moge przedluzac pobyt tymczasowy w danym
    miescie ??

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2005-04-22 15:59:52
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Apr 2005 23:34:21 +0200, "GrypH" <a...@w...pl> wklepał(-a):

    >Dzieki za wszystkie odpowiedzi.
    >
    >A jak jest z tym wiekszym podatkiem ktory musi placic pracodawca ??

    Jakim większym?
    Podatku nie płaci pracodawca, tylko ty - a pracodawca co najwyżej odprowadza
    zaliczki.