PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnalpdfbetyzm - jednak istnieje :] › Re: Analpdfbetyzm - jednak istnieje :]
  • Data: 2006-01-16 10:46:26
    Temat: Re: Analpdfbetyzm - jednak istnieje :]
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MartaMaria" <M...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:43ca1ab8$0$17940$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Niestety, tak to wygląda. Jestem dziennikarką (starą) i zawsze zwalało
    > mnie z nóg, gdy przybiegał/a do mnie w panice narybek/narybka i płakał/a,
    > że nie może nic znaleźć w internecie! A przecież młodzież taka jest
    > obcykana z komputerami! Zwykle problemem było odpowiednie sformułowanie
    > zapytania...
    > A jak juz należało pogrzebać w stronach angielskojęzycznych, to zupełny
    > klops. Mea culpa! Pokazałam paru osobom, jak sie korzysta z Babel Fish - i
    > potem w tektach były niezłe rodzynki...
    > A! O guglu tez ich zwykle informowałam, bo grzebali tylko w jednej
> [...]

    Ale to jest oczywisty blad w rekrutacji. Umiejetnosc wyszukiwania informacji
    w Sieci jest bardzo latwo sprawdzic, sadzajac kandydata w czasie rozmowy na
    10 min przy podlaczonym do sieci pececie i zadajac mu zadanie znalezienia
    informacji, ktora moze byc z pewna zlosliwoscia dobrana tak, ze na jej latwe
    znalezienie pozwala tylko Google, ewentualnie: nie ma na webie, jest na
    usenecie :)

    Naprawde sie zastanawiam, dlaczego w branzy dziennikarskiej sie takiego
    oczywistego testu "narybkowi" nie robi. Koszty sa przeciez minimalne.

    I.
    --

    www.immona.ownlog.com